Friday, April 11, 2008

Olympic Torch

من که چند وقتیه حال و حوصله و وقت دنبال کردن اخبار سیاسی و دنیا رو ندارم و فقط می رم سراغ اخبار ورزشی ولی این هم تازگیا پر شده از یه خبرایی مربوط به المپیک پکن و نمی دونم چین توی تبت چکار کرده که کلی تظاهرات علیه حمل مشعل المپیک توی اروپا برگزار شده و مشعل رو خاموش کردن و کلی از مقامهای سیاسی هم گفتن که ما در افتتاحیه المپیک شرکت نمی کنیم و از این قبیل مزخرفات. من کاری به اون بحث چین و تبت و اینها ندارم و اصلا ً نرفتم بگردم که قضیه چی بوده ولی خیلی هم بهتر که این سیاسیون نمی خوان بیان در افتتاحیه شرکت کنند. مشکل اگه سیاسیه خوب برید حلش کنید چکار به المپیک دارید؟ اصلاً باید این رسم مسخره رو بردارن که تا یه اتفاق ورزشی مهم می خواد بیوفته یه مشت آدم نفهم و کله خراب سیاسی راه میوفتن میان جایگاه های ویژه رو اشغال می کنن که چی؟ مثلاً با حضورشون رسمیت بیشتری میدن به اون مسابقه ؟ تازگی ها هم که مد شده هر کی می خواد محبوب بشه از محبوبیت ورزشکارا استفاده می کنه.(البته در دنیای هنر هم این مصداق داره که جاش اینجا نیست.) اون یکی پنالتی زدنش می گیره یکی دیگه تی شرت زیدان رو می پوشه و بقیش یادم نمیاد. به هر حال من انزجار خودم رو از این فضولی های سیاسیون در ورزش اعلام می کنم

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.