Sunday, January 13, 2008

Sun-bath!

با توجه به اینکه هوای تهران خیلی سرد شده و هوای اینجا هم حدود 10 درجه بالای صفره و من هم سرما خوردم میشه یک نتیجه گیری علمی تخیلی کرد: مهم نیست که از لحاظ فیزیکی کجا باشی، اگه فکر و حواست جای دیگه باشه، شرایط اونجا روت اثر میگذاره به همین دلیل بنده در این هفته تمام سعی خودم رو کردم که حواس خودم رو معطوف به نیمکره جنوبی کنم که آب و هوا گرمه ولی خیلی موفق نشدم. البته بعد از یکهفته خود درمانی بهتر شدم و بیشتری از هر قرص و کپسولی یه خواب خوب و طولانی می تونه درمان سرماخوردگی باشه.
نکته بعدی اینه که با نزدیک شدن به زمان امتحانا علاقه من هم به خوندن سایتهای خبری و سیاسی رشد تصاعدی پیدا کرده والبته این اصلاً چیز تازه ای نیست، همون موقعها هم که دبیرستان بودم موقع امتحانا علاقه وافری به اخبار داشتم، حتی پخش مستقیم مجلس رو هم تماشا می کردم ، حالا چه ربطی داره من که نفهمیدم ولی همچین که امتحانا تموم میشه هیچ علاقه ای به دنبال کردن اون چیزا ندارم. احتمالا قضیه همونه که آدم این جور مواقع ترجیح میده هر کاری بکنه به جز درس خوندن ولی خوب بین اینهمه کار من نمی دونم چرا سندرم خبر می گیرم.
و الان تنها چیزی که خیلی می چسبه یه آفتاب داغ و یه هوای خالی از رطوبته. دیگه حالم از هرچی بارون و سبزی و رطوبته به هم خورده. توی این فکرم که بعد از امتحانا برم یه جایی با این خصوصیات ، البته اگه پروژه شروع نشه.

1 comment:

Anonymous said...

با سلام،
مدتهاست به درخواست خودتان و با پذيرفتن شرايط اضافه شدن لينک، وبلاگ شما در «ليست وبلاگ‌های به روز شده» قرار دارد. ولی برخلاف شرايط اصلی اضافه شدن لينک وبلاگ‌ها به ليست، متوجه شديم لينک ليست ديگر در وبلاگ شما وجود ندارد. از شما خواهش می‌کنم به احترام اعضاء و کاربران ديگر هر چه سريع‌تر لينک ليست را به محل مناسبی در وبلاگ‌تان اضافه کنيد. در غير اينصورت و عدم تمايل برای وجود لينک‌تان در ليست، لطفاً به وسيله ايميل انصراف خود را اعلام نمائيد.
البته از شما به عنوان يک بلاگر باسابقه گله داريم؛ زيرا بجای حمايت از اين ليست که حدود چهار سال از عمرش می‌گذرد، آنرا فراموش کرده و لينکش را از وبلاگ خود حذف کرديد. اميدواريم شاهد حمايت شما باشيم تا دوستان ديگر هم مانند شما از خدمات رايگان آن استفاده کنند و زمينه آشنايی با وبلاگ‌های ديگر فراهم شود.
با تشکر